شعر چوخ یالواردیم علی آقا واحد
علمي ادبي هنری تفريحي .....Scientific, literary, artistic, recreational
تاریخ : جمعه 17 آذر 1391
نویسنده : محمود مرادپور
دئدیم ، اغیار ایله گزمه ، سنه چوخ یالواردیم ،

ایندی دینجل ، گوزلیم ، منده اولوب قوتاردیم .

 

بیر صداقتلی گوزل تاپمادیم عالمده ، غرض ،

بو آز عومروده چوخ اطرافی گزیب آختاردیم .

 

جان هانی منده ، منی عشق دیر ایندی یاشادان ،

اونو جانان منه وئرمیش دی ، یئنه قایتاردیم .

 

کونلوم آلداتدی منی حسنونه مه پاره لرین ،

سانمایین ، من بو وفاسیزلارا بئل باغلاردیم .

 

فله کین قدی بوکولموش سه ، من اوندان قوجایام ،

اونداکی ، یوخودو نه دونیا ، نه فلک ، من واردیم !

 

سنی من ایسته دییم گونلر اولوردوم سن سیز ،

عشقیمین سرینی کونلومده نهان ساخلاردیم .

 

 

واحیدم ، عشقده من ایندی ده ثابت قدمم ،

وارام اوز یاریم ایله من نئجه اول واردیم .

 

                                             علی آقا واحد



لطفا نظر بدهید. ممنون
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: شعر و ادبيات , .....شعر آذري , ,
برچسب‌ها: شعر علی آقا واحد ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید .دادن نظر را فراموش نکنید. خوش ساعات لار